pondelok 16. apríla 2012

Gifts

Čaaute kočky:) dneska pridala príspevok aj Sima,ale nevadí tak budú dnes dva:) ja som sa s vami len chcela podeliť o to že mama má v stredu narodeniny a dnes som bola v meste niečo pokúpiť a tak som zvedavá čo nato hovoríte či môže byť(catrice multi colour lebo ho chcela, lak s vitamínom a na posilnenie nechtov, knižka pre milovníkov vína..to sa hodí :D a vyznanie mamičke:) a ešte nejaké sladké hriešne pokušenie ako je ferrero rocher)..nie je to všetko ešte jej aj jednu knihu idem dokúpiť ;) ale tak snažila som sa niečooo..čo sa týka dnešného dňa--upršaný a nič sa mi v takomto počasí nechce,čo vy? ako vnímate takéto počasie? ..príjemný zvyšok dňa všetkým!!:) Holky prosím napíšte o čom by ste ešte na našom blogu chceli čítať alebo prípadne čo by vás zaujímalo:) budeme sa snažiť vám vyhovieť! 

2 komentáre:

  1. No teda, ta bude určitě nadšená :) Pudr mimochodem vypadá moc hezky a Ferrero... mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť