streda 4. apríla 2012

Deospray,Tea tree

V škole bolo toho veľa, valilo sa to na nás zo všetkých strán, tak nebol moc čas ani nálada pridávať nič nové, to snád poznáte.:) Dnes už je konečne pohoda, zajtra začínajú prázdniny, žiadne starosti, hoci pre mňa začínajú najneobľúbenejšie sviatky v roku, treba to prežiť.:)
Dnes tu napíšem niečo o :
Názov : Balea- Deospray, Pitaya
Cena : okolo 1,40 E
Objem:200ml
Možno by pár ľudí odsúdilo tento sprej hned pri pohľade na tu smiešnu cenu(lebo čo je lacné nie je zväčša dobréé...atd.:)), možno značku výrobcu. čo som robila v minulosti aj ja, a siahala som po drahších sprejoch, ktoré nemali ani zdaleka takúto úžasnú vôňu!Tento sprej musím naozaj pochváliť, ako už som spomenula, pre mňa nádherná vôňa(exotická svieža), na obale je písané, že vydrží 48hodín, čo teda neviem,nakoľko sa umývam každy deň;), možno raz odskúšam v krízových podmienkach:D, ale isté je, že pol dňa, čiže 12 hodín vydrží určite a vôňu cítim celý čas, čo sa mi s takýmto typom výrobku ešte nestalo.Určite zmierňuje potenie, s pokožkou neboli takisto žiadne problémy. Pre mňa zatiaľ najlepšia voľba!..Odporúčam vyskúšať, možno vám nesadne presne tento typ, ale samozrejme je možnosť si vybrať aj inú vôňu.Tak smelo do DM, za tú cenu sa oplatí aspoň vyskúšať.:)
Pôvodne som chcela ešte urobiť recenziu na jeden rúž od Essence, ale ked to odfotím teraz večer, zo skutočnej farby asi moc neostane.:( Skúsim to zajtra cez deň,nech  je dobre vidieť odtieň.:)
Tak pridám niečo iné, až tu nie je toho málo, ked už nepridávam tak často, čo sa dúfam zmení.:)
Názov: Oriflame,Tea tree, purifying wash and tone gel
Cena: bohužiaľ netuším
Objem : 150ml
Tento výrobok mám naozaj veľmi rada, nakoľko nepatrím k vlastníkom dokonalej pleti.:/ Priznám sa, niekedy som lenivá ho používať, nakoľko je to gél, treba ho naniesť na troška navlhčenú pleť, rozotrieť a opláchnuť, strašná robota čo:D.Jednoduchšie je použiť čistiacu vodu .:) Ale pri tomto výrobku to za tých pár minutiek stojí.Hned po použití vidím, že moja pleť je lepšia a ráno, ked sa zobudím vidím, že už aj pár viražok je na tom lepšie ;),čo spôsobuje predpokladám hojivý čajovník. Odstraňuje tiež nadbytočný kožný maz.Pre mňa to je taká prvá pomoc, ked som na tom zle.:D, vtedy už sa mi chce aj nanášať.ha-ha:D. Ale teraz sa ho budem snažiť používať častejšie.:)
Dúfam, že som vám aspoň v niečom poradila, boli by sme aj s Deniskou rady aspoň za jeden malý ohlas:)...Majte sa krásne, pekné prázdniny a snád sa tu teraz bude vyskytovať čoraz viac príspevkov v menšom časovom rozmedzí.:)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára