pondelok 16. apríla 2012

Nail polish 2.

Ahojte babyy..!:) kedže sme si naplánovali nejaký príspevok o lakoch a  som mala menšie technické problémy, pripájam až dnes.
Samozrejme favoriti sú laky od Essence. Vyhovujú mi aj z toho dôvodu, že majú menšiu fľaštičku, takže ich lepšie zúžitkujem a neostane mi tam ešte polovica, ktorá už je často po dlhšej dobe nepoužiteľná.Laky držia dlho.Veľmi sa mi páči odtieň červenej, na nechtoch vyzerá super a dlho som zháňala práve tento odtieň takže som veľmi spokojná.Super je aj ďalší, kde sú trblietky,no skôr ho používam ako dekoratívny lak, nie samostatne.Ale ked si ho skombinujete s nejakou zaujímavou farbou vyzerá to super.Menšie mínus dávam tomu, že ide dosť ťažko z nechtov dole.Ale za pomoci dobrého odlakovača a troška trpezlivosti to určite zvládnete.:)
Za Essence vôbec nezaostáva lak od Catrice, o ktorom už som písala, tak sa nebudem opakovať. K nemu asi len toľko, že už ho mám asi 4. deň a vôbec sa nešúpe..a ja si ho proste nechcem dať dole!:D Je úžasný.
Dalšími sú laky od Miss sporty, čo asi už nemusím moc predstavovať. Mám ružovkastý, ktorý je veľmi jemný a nič ním nepokazíte.A od tejto značky mám aj priesvitný, čo je asi u každého "must have!":)
Minule som si chcela kúpiť tmavomodrý lak,lebo je to úžasna farba a tešila som sa, že som ju konečne objavila...ale som sa dotešila:), ked som prišla domov a zistila som, že to je tzv."praskajúci"lak.No neviem ako ta konzistencia je veľmi zaujímavá, teda pre mňa hrozná. Neviem či mám dáky nepodarok, alebo čím to je. Jednoducho tento lak ma neoslovil. Ked som ho skúšala, asi tak každý druhý necht vyšiel celkom pekne. No pekne...mne osobne sa to nejak moc nepáči.A aký máte názor vy na tieto"crack"laky?
Takže asi toľko o mojich NAJ(lepších-horších)lakoch.:).Inak nevedeli by ste mi poradiť kde zoženiem klasický lak s farbou toho praskajúceho?:)
A viem, že je to odveci, ale nevedeli by ste nám poradiť, kde by sa dal trocha zmeniť náš design stránky?Mám namysli to, aby sme si tu urobili aj také prehľadné lišty,napr. oddiel "nechty," "vlasy",atd.Až to nemáme všetko v kope. Už dlhšie to hľadáme a nie a nie nájsť. :( Vopred dakujeme!.;)





O týchto je napísané, čiže moje obľúbené a ten"crack".:)

Lakov mám málinko, ale dúfam, že budú pribúdať.:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára