sobota 27. októbra 2012

Recenzia a ostatné :)

Ach prepáčte mi..:) zas som to zanedbávala ale škola je mor! .. Dobre dnes mám pre vás recenziu na púdrik .. (fotky sú nafotené v škole)

Dermacol púder - zhrniem to v plusoch a mínusoch :)
+kyrtie,zmatnenie
+neskutočná vôňa
+design
+cena (3 E)
+nepráši
+splynie s pleťou

-obal - zle sa otvára,hneď sa rozbil
To je asi jediné negatívum..Myslím že týmto púdrom nič nepokazíte..ale určite nie je najlepší :)
Dávam mu 8 z 10 bodov a to za zlý obal! 

Ďalej by som vám chcela ukázať ako si moja spolužiačka maľuje linky! Mne sa to veľmi páči je to iné a jej to strašne pristane. Zaujíma ma váš názor.(či by ste si to tak namaľovali atd.)..tak sa môže vyjadriť :)

No to je na dnes všetko a budem sa snažiť pridávať častejšie! :)

5 komentárov:

  1. puder je super! pouzivam ho takmer kazdy den ale to balenie je hrozne :( Linky su krasne a velmi sikovne spravene, spoluziacku chvalim, ale na bezne nosenie a hlavne do skoly by to chcelo nieco jemnejsie ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj,ďakujem za názor:) odkážem :) áno do školy niečo jemnejšie ale inak je to krásne a super to vyzerá :)

      Odstrániť
  2. Ten púder mám rada:) hehe a tie linky súúú perfišné...ja by som tak do školy kludne šla:))) aj keď to je trošku také výrazné:D ale peckaaa:) aj u nás v škole to je mor:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo,spolužiačka keď ráno stíha tak tie linky nosí bežne :) ďakujem za komentár drahá :)

      Odstrániť