streda 31. októbra 2012

Gifts from friends :)

Ahojte kedže zajtra mám meniny a dostala som nejaké kozmetické drobnôstky od kamarátok,rada by som vám ich predstavila :)
Rúž Rimmel London z rady Kate odtieň 90
bože ♥ vonia nádherne :) som z neho nadšená farba je krásna..výdrž pomerne dobrá :) a strašne sa mi páči ten vzhľad pôsobí tak luxusne :)


Ďalej som dostala lak od Catrice mám rada tu značku laky naozaj dlho vydržia a majú krásnu farbu :) čiže nemám čo k tomu dodať :)
Lak Catrice odtieň 570 Beavis& Mud-Head 

Mám ešte ďalšie novinky aj new-in ale pekne postupne takže to je na dnes všetko :) Ešte by som sa chcela poďakovať a spomenúť tento blog http://dietmountainsdew.blogspot.sk/ kde som vyhrala krásnu giveaway a chcem sa ešte raz poďakovať...:) užívajte si prázdniny :))

8 komentárov:

  1. Jej si zlatá :) som rada, že som ťa mohla takto potešiť :) a určtite ešte nejaká tá giveaway bude :)
    Prajem všetko najlepšie :)) a ten rúž je dokonalýý, ale ja osobne by som sa asi neodvážila nosiť takú farbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten rúž je prekrásny :)

    www.twoinblack.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto rtěnku mám také, tedy jiný odstín, je parádní:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem kočky za komentáre ♥ rúž je úžasný :)!

    OdpovedaťOdstrániť