piatok 4. mája 2012

fotky a recenziaa:)

Zdravím! holky dlho sme nič neprispievali ale aj malá návštevnosť nejako klesáme musíme sa dať dokopy! a so Simou neviem nejako teraz nemá ani čas a asi ani chuť prispievať tak to asi na chvíľku prevezmem ja :D uvidím čo a ako ďalej s nou :)).. a čo sa týka čo je nové?! ou krásne bolo počasie ale dnes je fakt hnusne tak vravim pridám niečo na blog a taká fajna oddychovka:) pridám nejaké fotečky!:)  snáď sa všetko zlepší!
1.fotka:D moje botky s Londýna ;))
2.fotka moje vlasy..zboku sama som niečo fotila..nemám žiadny melír ani farbu neviem prečo mám také vlasy :( slniečko asi ;)
3.converse z Anglicka a šnúrky I love Rock z Poľska (už dosť špinavé!:D)
4.Nivea sprej po opaľovaní ( troška ma už aj opálilo resp. jednu ruku..všetci sa smiali ale už to neni tak vidno :D)..lesk od NYC a malá voňavka od L´OCCITANE :D 
A viete mame na narodky čo som kúpila ten púder od Catrice MULTI COLOUR .. samozrejme čo je mamine je aj moje :D ten puder je fakt úžasny používam ho na líčka a hned zmatní a maš krásne líčka holky vážne je super odporúčam!! cena 4,99..ale taku mate peknu pleť a ešte aj oživenú a aj príjemná vôňa no ja som spokojná a mama už ani nehovorím bez neho už ani nikde nejde ;) takže sa teším že som urobila takú super kúpu:) a teraz na leto ešte lepšie stači trošinka ..



4 komentáre:

  1. Moc pěkné věci a ta recenze - no nalákala jsi mě :) Můj mi dochází, takže uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kočky súhlasím ;) preto boli hneď moje ..ďakujem vám krásne za komentáre ;)

    OdpovedaťOdstrániť