streda 23. mája 2012

Májové new in :)

Ahoojte holky :) chcela by som sa poďakovať pretože návštevnosť je už vyše 410 ale teraz posledné dni zas všetko klesá :/ ach no nič treba sa viac snažiť:) nedávno som bola v DM a pokupila veci čo mi došli a narazila som aj na super veci ktoré si ešte tento mesiac určite kúpim takže sa máte načo tešiť :)
ideme pekne sprava to je sprcháč :) vôňa jasmínu ..strašne krásna vôňa!:)
vedľa je  Balea osviežujúci pleťový sprej AQUA-špeciálna čistená voda s hodnotnými minerálmi vitalizuje a ošetruje pleť. Môj názor je na tento produkt: som veľmi spokojná ..tento sprej je vhodný na hydratáciu na cestách, pri práci, po športe proste ked sa potíte a máte nepríjemný pocit ;) cena 2 eurá takže neváhajte :)
Balea Nature čistiaca pleťová voda - osviežujúce očistenie pre Vašu pleť. Odstraňuje make-up a nečistoty.
Neobsahuje žiadne silikóny,minerálne oleje,parabény a farbivá. Je to voda z BIO uhoriek:)
Môj názor : používala som oveľa drahšie odličovače od Garnier-u ale tuto jasne vidím ,že aj produkt za menšiu cenu je kvalitný. Som spokojná.
 Essence Smokey eyes set - farba 03 purple maniac. Smokey eyes už mám len v modrej farbe a som veľmi spokojná dlho vydržia,dobrá pigmentácia chcem všetky farby aké sú. Nemám čo dodať pridám ešte fotku ako to vyzerá:)

1 komentár:

  1. ten set na macacie oci mam tiez, ale akosi si s nim neviem dat rady... :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť