nedeľa 24. februára 2013

News

:) Zas sto rokov,žiadny príspevok ale odvtedy sa udialo strašne veľa vecí a  nejako nebola chuť blogovať :) Mala som aj narodeniny,čiže mám toho veľa čo vám chcem ukázať ale nechcem sa vykecávať a poďme hneď na nejaké recenzie nedám tu všetko hneď naraz tak poďme postupne:)
PS : dúfam,že ste ma neprestali sledovať kvôli tej pauze ;( všetko vynahradím.

NIVEA straight&easy - šampón s uhladzujúcim efektom 
Musím povedať,že vlasy sú naozaj rovnejšie a ľahšie ale ešte to treba zakončiť tou žehličkou ak ich chcete úplne rovné. Príjemná vôňa,pekne pení. 
Bodovanie 7/10
Schauma kondicionér Cream&Oil na lámavé a rozštiepené končeky
Krémová receptúra s arganovým olejom a vôňou kvetu vanilky regeneruje vlasové poškodenia a rozštiepené končeky. Znižuje lámavosť vlasov a zaceľuje vlasové vlákna. 
Pre mňa príjemná vôňa, 100% ľahšie rozčesávanie a vlasy hebké a jemné na dotyk. Zatiaľ som tuto schaumu použila len 2krát tak to neviem ešte nejako zhodnotiť ale na rozštiepené končeky pomôžu už len nožničky :3 ale ja som s týmto produktom spokojná.
Bodovanie 7/10
Essence pureskin tónovací krém 
Tento tónovací krém som dostala,moja pleť momentálne nie je najlepšia. Som rada,že som ho mohla vyskúsať je pre mňa super jemný,vzdušný,ľahučký,splynie s pleťou aj niečo prekryje,zmatní pleť.. ale určite nie je super krycí ..ako tónovací krém mám aj pocit že moja pleť sa zlepšila :) 
Bodovanie 8/10
RIMMEL LONDON- WAKE ME UP make up
Tento make-up už určite všetci poznáte! Za mňa najoblúbenejší make up zatiaľ. Nádherne vonia ♥ ..splynie s pleťou, prekryje je hydratačný no proste láska na prvý pohľad :)
Bodovanie 9/10
PANTENE Lesk v spreji na ochranu vlasov pred horúcim vzduchom
Začala som si pomerne často žehliť a tým ničiť vlasy tak som si chcela kúpiť niečo na ochranu neviem prečo ale siahla som po tomto spreji..Krásne vonia,vlasy sú lesklé a dúfam, že aj dostatočne chránené :) Je ešte nový a málo krát použitý ale myslím,že v pohode.

No takže to je na dnes všetko,dúfam že sa potešíte novému príspevku,že niečo aj pokomentujete ;) Uživajte si a tešte sa na nový príspevok. Príjemný zvyšok dňa :)))

2 komentáre:

  1. Essence krém ma zaujal, pozriem sa po ňom :) A Wake me up by som si tiež rada zaobstarala, keď si ho všetky chválite :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten nivea šampón som už mala, je dobrý.. a ten make up, už dlho rozmýšľam, že si ho kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť