pondelok 26. novembra 2012

Novinky+recenzie

Ahojte zabite ma :P zas som sa dlho neozvala čo ma naozaj mrzí, ale som tu dnes len pre vás a mám pre vás pripravené recenzie a novinky :) Len prepáčte za kvalitu nemám tu foťák zabudla som ho u babky tak fotky len mobilom :)
Zľava : Lak na vlasy pre objem Baela, Oriflame Telové mlieko s výživou, Astrid pomáda na pery, Avon šampón na slabé a lámavé vlasy.

LAK NA OBJEM TREND IT UP BALEA
Tento lak určite nedrží nejako extra...vôňa je strašne príjemná, vlasy sa naozaj lesknú ale pre nejaký top účes alebo ked si točíte vlasy..no neviem nevydrží dlho :) dávam mu tak 4/10 a to za tu vôňu a lesk.

TELOVÉ MLIEKO OLIVY&BAMBUS ORIFLAME 
Už som chcela vyskúšať aj menej parfémové telové mlieko a toto je naozaj super :) A vôňa tu je tiež a veľmi príjemná.:) vyživuje pokožku a hydratuje ..za mňa super mlieko a páči sa mi aj balenie :) 9/10


ASTRID POMÁDA NA PERY 
Pre mňa najlepšia pomáda na pery myslím že Balea,Labelo a tie zbytočne predražené balzámy sa aj tak nevyrovnajú obyčajnej pomáde za 50 centov :P Aj mi pekne vonia :)
AVON ŠAMPÓN NA VLASY
Neviem čo napísať ku šampónu..:) dobre pení,krásne vonia,nerobí lupiny a vlasy sú lesklé :)
Tak máte nejaké skúsenosti s týmito "vecičkami"? :) Prosím píšte aby som videla že aspon niekto číta tieto moje príspevky! :) Ozvem sa čoskoro O5.

7 komentárov:

  1. aa kde kupuješ tú pomádu ? :D mamina si ju stále kupuje ale neviem kde tak jej kúpim aspoň päť na vianoce :D inak ak chceš pozri sa na moju giveaway a keď sa zapojíš, budem len rada :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/11/druha-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno ! v 101 ju nájdeš určite :) a ak nie tak sa opýtaj určite tam kdesi bude :)

      Odstrániť
  2. tú pomádu si kupujem už roky :D ja ju zvyknem kupovať v 101-tke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne presne je naj :) ano v 101 :)

      Odstrániť
    2. inak zase robím giveaway, tak ťa srdečne pozývam :)

      http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/11/vianocna-giveaway.html

      Odstrániť
  3. ta pomadka je super vynalez!!! :) a to telove mliecko od oriflame mam aj ja a je veľmi dobré nato že obsahuje výťažky z oliv, ktore mi inak nerobia veľmi dobre :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam z Balei lak na vlasy tiez ale nie z tejto kolekcie ale klasicka Balea na lesk vlasov a je perfektny lepsi nez Nivea, Taft, fakt super:)
    Inak vidno ze mas rada Oriflame, ten krem je super!
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť