utorok 5. júna 2012

New in - MAY

Ahoojte včera som bola v dm nakupovať :) a urobila som si menšiu radosť a nakúpila toho trochu viac ako bolo v pláne ale sem tam treba :)..na pár vecí napíšem už hneď recenziu niektoré musím ešte najskôr otestovať :) máte sa načo tešiť.:) a som strašne rada keď komentujete:) ste zlatíčka aspoň nejako sa človek odreaguje hlavne teraz keď sa v škole toho toľko na nás valí..stresové obdobie :)
Okej začneme maskou za 1 euro Balea Hair Aufbau-Kur
-je to regeneračná kúra ,ktorá dodáva vlasom viac plnosti,sily a lesku. Obsahuje aj vitamíny B3 a B5 regeneruje a posilňuje vlasy až ku končekom. Je to maska s výťažkami z kokosu a mliečneho proteínu, má zlepšiť rozčesávanie, udržiavať farebný lesk a dodávať vlasom pružnosť. Neviem ešte som túto masku nemala, ale zaujala ma inak sa dá kúpiť aj veľké balenie ale ja som sa rozhodla že vyskúšam len toto za 60 centov:) Balea je super lacná :) keď to použijem rozhodne vám napíšem.
Lak od NYC za 1,60 farba 224 Times Square veľmi pekná farba taká letná už :)
Túto linku od essence mám veľmi rada používam ju už asi rok a som s ňou spokojná cena 2,60 Ečiek ;)
ostatné pridám zajtra :)) + ešte sérum na rast rias od Catrice :)) príjemný zvyšok večera ;)
Sestra mi nakúpila na výlete ešte pár vecí ( áno je milá) Lak na nechty Essence farba: 55 LET´S GET LOST
ďalej krém na ruky tak isto od Essence Vanilkovo-jablková vôňa ( och najradšej by som si potom zjedla ruky):D Báza pod oči Essence to asi netreba predstavovať .. a tieň Essence 30 happy hour metallic effect
na záver moja foto z webky(prosím neľakať sa ! :D)



4 komentáre:

  1. to mliecko na vlasy je moj asi najoblubenejsi vyrobok od Baley :) aj tie obrusky su fajn a ten krem od essence? milujem hlavne jeho vonu a balenie akurat do kabelky ;)
    na tej fotke si strasne zlata urcite sa nikto nezlakne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno všetko toto je super :) jééj ďakujem za tu fotku si zlatoo :)aa ďakujem za komentárik ;)

      Odstrániť
  2. Milujem vôňu kokosu a červený lak na nechty! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů, tady to voní patlátkama - to já ráda ;-).
    Jsi krásná, takže si budu muset pořídit pár tvých kosmetických kousků, abych byla taky tak krásná na webkameře ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť